m a t a WR

Thursday, November 17, 2011

sila baca! :)

SALAM!
dah agak lama jgk kn WR x update?
mintak hati korang percaya yg WR sgt bz..
*alasan yg sama*
owh actually, hati WR ni melalui detik2 yg agak parah.
ada kecewa,marah,skt hati..
that's why WR xda mood nk update.

siapa nak kesah kn?
muahahahaa...*eh2..blog aku..ikot sukalah!*

otak yg mula rasa nk pecah ni blh plak berpakat dgn hati srh WR luahkan kt blog ni.
huh!! tergeraklah jari jemari keletap kelitup keyboard ni..
mengarang ayat!
'aku tak tahu apa yg aku lalui sekarang
tp aku yakin,aku telah meniti zaman remaja.
cabaran yg sgt sukar.
kena BIJAK!'

*tba2 handphone WR bunyi!!
so, nnt2 la WR update! kahkahkah..
nak on call jap!

*pssst! pssst! jgn marah!
-WR

2 comments:

.. i Nurqa_Maria .. said...

ceyt ..
semangat je nak baca .
hahA

warida rawi said...

wawawawa...sabar.. jgn marah.. baca yg selanjutnya k?