m a t a WR

Monday, October 11, 2010

tolong! HATI SAYA SAKIT!



salam... nak luahkan rasa sakit!!
hmmm...ya tuhan!! andai aku punca kekalutan ini... ampunkan aku YA ALLAH!!
xde terlintas lgsg nak sakitkan hati sesape.. semuanya berlaku dgn pantas...
MAAFKAN saya...
saya hanya GADIS BIASA....andai sikap sy adalah puncanya...
skali lg..MAAFKAN SAYA!!
hey KAMU!!
sy bukan untukmu...
tak mungkin sy bahagiakan kamu andai kita slalu bertengkar..
sy amat mengharap..
KAMU membaca blog khas ini untuk kamu..
PERCAYALAH...
sy AMAT SELESA sebagai sahabat KAMU!
sumpah! benar!
kekallah KAMU menjadi sahabat saya!
saya sgt ikhlas BERSAHABAT dgn kamu!

ikhlas,WARIDA RAWI

3 comments:

aatik said...

bukan salah awk,itu tiada jodoh awk dgn dia,dia patut faham keadaan yg berlaku, itu sudah ditakdirkan...

warida rawi said...

hmmmm..thanks! byk bezanya antara sahabat dan kekasih.. andai dia tau sy hny mengharap dia sbgai sahabat... kekallah mcm 2...hmmm.. sy hny mampu berharap dia faham...

aatik said...

kalau dia tak faham skrg, mungkin suatu hari nanti dia akan faham...cinta tak boleh dipaksa dia hadir dgn sendiri...