m a t a WR

Thursday, February 2, 2012

buat sahabat aku bernama MUHD HAKIMI AHMAD

jam 3.14 petang | pejabat tempat WR praktikal

tengah buat kerja,terfikir seorang sahabat WR yg bernama HAKIMI. haish! kerja tak selesai lagi, takpa. WR siapkan dulu.

YES! dah siap. okay, nak tulis something kat 'wall' fb Kimie. sebab? kami gaduh sikit. dia kata WR marah tanpa sebab. WR pula rasa WR marah bersebab. ahhhhh! malas nak cari salah siapa. WR fikir ayat nk tulis apa. IKHLAS DARI HATI.


jam 3.40 petang | waktu menaip di 'wall' fb Kimie.

kata orang, marah sebab kebaikan adalah alasan untuk budak2.
kata orang, alasan tu hanya alasan selamat.
kata orang lagi, alasan marah sebab kebaikan tu dah berzaman, tak boleh guna lg.

TAPI,
kata aku, marah tanpa sebab bukan satu alasan yg relevan yg mana mungkin termampunya marah itu.
kata aku, marah itu pasti ada puncanya antara baik atau buruk
DAN kata aku lagi, aku percaya pada alasan yg BERZAMAN itu kerana org2 terdahulu punyai pengalaman yg mampu dijadikan kata2 perbahasan/peribahasa/kata org2 tua.

*marah aku marah yang bersebab*

jadi, MUHAMAD HAKIMI AHMAD, mengertilah, memang aku marah bersebablah! :)

-WR-

No comments: